Raper Kanye West dodaje do swojego portfolio kolejną linię modową. Muzyk i projektant w jednym złożył w USA zgłoszenie znaku towarowego „Sunday Service”, nazwy jego cotygodniowych koncertów, podczas których chór śpiewa wersje gospel piosenek Kanye’go. Znak został zgłoszony między innymi dla takich towarów jak odzież, obuwie i nakrycia głowy, a więc będą pod nim zapewne sprzedawane gadżety propagujące to wydarzenie muzyczne.
West rozpoczął cykl swoich niedzielnych spotkań religijno-muzycznych na początku tego roku i przetestował nawet tę koncepcję na Festiwalu Muzyki i Sztuki w Coachella Valley w kwietniu 2019 r., w Niedzielę Wielkanocną. W spotkaniu wzięło udział wiele znanych osobistości, w tym cała rodzina Kardashian-Jenner, gwiazda pop Katy Perry, aktor Orlando Bloom czy piosenkarka Courtney Love.
Raper zawsze miał chętkę na odgrywanie ważnej roli w branży mody. W 2015 r. rozpoczął współpracę ze sportową marką Adidas i pokazał swoją pierwszą kolekcję pod nazwą „Yeezy” na Fashion Week w Nowym Jorku, debiutując z różnorodną ofertą 50 modeli butów. Chociaż jeden z modeli obuwia, stworzony dla żony Westa, Kim Kardashian, kosztował ponad tysiąc dolarów, buty sprzedały się na pniu. Kolekcja była dostępna również w Polsce.
Znak towarowy Sunday Service jest kolejnym zgłoszeniem znaku towarowego dokonanym przez brylującą medialnie rodzinę Kardashian-Jenner. Jednym z nich był zgłoszony niedawno znak „Psalm West”, będący imieniem syna Kim i Kanye’go, który to znak trafił do amerykańskiego urzędu patentowego już w dwa tygodnie po urodzeniu potomka muzyka i celebrytki.