Wegański znak towarowy

Dział odpowiedzialny za znaki towarowe organizacji Vegan Society ujawnił napięty harmonogram wydarzeń na 2022 rok. Po złagodzeniu ograniczeń Covid-19 zespół ds. znaków towarowych Vegan Society ma być znowu obecny na odbywających się w Wielkiej Brytanii i innych państwach Europy wydarzeniach związanych z promowaniem wegańskiej diety.

 

Zespół weźmie udział w licznych pokazach, festiwalach i nie tylko, w celu wyjaśniania zasad etykietowania wegańskiej żywności. Znak towarowy „Vegan Society” od 1990 r. pomaga konsumentom identyfikować produkty wolne od składników pochodzenia zwierzęcego. Aktualnie jest on obecny na ponad 59 tysiącach produktów na całym świecie — nie tylko na żywności i napojach, ale także na odzieży, kosmetykach, artykułach gospodarstwa domowego i nie tylko. Sprawia to, że ten ​​znak towarowy jest zarówno najstarszym, jak i największym na świecie systemem etykietowania wegańskiego.

Badania wykazały, że ponad 91% wegańskich konsumentów woli kupować produkty, które są wyraźnie certyfikowane, ponieważ zwiększa to ich zaufanie do takiego produktu. Wielu z nich jest nawet skłonnych zapłacić więcej za certyfikowany produkt.

W oświadczeniu prasowym Vegan Society wskazało, iż ma nadzieję, że połączenie wiedzy na temat żywienia szerzonej przez stowarzyszenie z powszechnym zapotrzebowaniem na takie opcje żywieniowe, poszukiwanie których może ułatwić odpowiednia certyfikacja z użyciem znaku towarowego, znacznie przyczyni się do pojawienia się większej liczby wegańskich produktów na półkach.