Makijaż miliarderki

Celebrytka Kylie Jenner właśnie zgłosiła do rejestracji w USA znaki towarowe „Kylie Kon” i „Kylie Museum”. 22-letnia potentatka branży makijażowej ma nadzieję na używanie zwrotów na akcesoriach i odzieży, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, a oprócz tego dla usług konsultacyjnych związanych z makijażem, warsztatów, zajęć, wystaw i „interaktywnych doświadczeń w celach rozrywki”.

 

Zgłoszenia znaków towarowych wydają się być ostatnim krokiem w planie Jenner dotyczącym budowy komercyjnego imperium makijażowego. Jak wcześniej informowało czasopismo „Business Insider”, Jenner ogłosiła w listopadzie, że zamierza sprzedać większościowy pakiet jej firmy konglomeratowi kosmetycznemu Coty Inc., który wycenił markę na 1,2 miliarda dolarów. Celebrytka sprzedała 51% udziałów za 600 milionów dolarów. Długoterminowe partnerstwo strategiczne Coty i Kylie Cosmetics rozpoczęło się na początku tego miesiąca, w tym samym czasie firma ogłosiła też przejęcie nowego CEO.

Pomimo sprzedaży Jenner pozostaje publiczną twarzą swojej marki, co widać w jej publikacjach w mediach społecznościowych, reklamując zarówno makijaż, jak i linie do pielęgnacji skóry. Kylie Jenner założyła Kylie Cosmetics w 2015 r. i zaledwie dwa lata po uruchomieniu „Forbes” wycenił jej firmę na 800 milionów dolarów. Według „Forbesa” w 2019 r., z powodu sukcesu jej firmy, Jenner stała się najmłodszym miliarderem w historii, którego szacunkowa wartość netto wynosi 1 miliard dolarów.

W mediach społecznościowych młoda potentatka makijażu znana jest ze swojego luksusowego stylu życia. Poza kolekcją samochodów wartą prawie 14 milionów dolarów, jest kolekcjonerką rzadkich torebek Hermès oraz posiadaczką rezydencji w Calabasas w USA.