Batony Snickers oferowane w brytyjskich sklepach zmienią za jakiś czas nazwę. Nie jest to jednak wynik żadnego sporu o znak towarowy z konkurentem koncernu Mars, który produkuje te słodycze, ale celowy zabieg marketingowy.
Popularne nie tylko ze względu na słodki smak, ale i na chwytliwe, zabawne reklamy batony Snickers oferowane były kiedyś na rynku pod zupełnie inną nazwą. Była to nazwa „Marathon”, funkcjonująca na brytyjskim rynku do 1990 r. i zarejestrowana tam jako znak towarowy. W późniejszym czasie czekoladowe batony z karmelem i orzechami zyskały nową nazwę, „Sinckers”.
I chociaż przedsiębiorcy zazwyczaj nie decydują się na zmianę popularnego na rynku znaku towarowego bez istotnej przyczyny, to koncern Mars postanowił zrobić starszym fanom swoich produktów niespodziankę w postaci czasowego przywrócenia nazwy „Marathon” dla batonów Sinckers. Tego typu metamorfozy nazw handlowych bywają zazwyczaj skutkiem przegranego sporu sądowego ze względu na zbytnie podobieństwo oznaczenia do wcześniejszego znaku towarowego. Mars postanowił jednak przemianować Snickersa tylko na jakiś czas – batony pod dawną nazwą będą w Wielkiej Brytanii sprzedawane przez trzy miesiące, a potem wrócą do swojego popularnego oznaczenia.
Wcześniej miała już miejsce podobna akcja reklamowa – 11 lat temu cukierki Starburst zmieniły jakiś czas swoje oznaczenie na Opal Fruits. Najwyraźniej więc tego typu atrakcje przyciągają konsumentów, skoro koncern Mars zdecydował się na powtórzenie akcji.